7/04/2019 2

Reklama świetlna - hit, czy kit?


Kasetony, tablice informacyjne, trójwymiarowe litery z dodatkiem świetlnego elementu Led to obecnie hit promocyjny dla firm. W obecnych czasach w dobie internetu oraz ogromnej ilości reklam trzeba wykazać się kreatywnością, jak również wyjątkowością, aby przyciągnąć klientów. Wizerunek firmy to detale, które sprawiają, że dana osoba chce wejść do środka, skorzystać z usług  i zostać na dłużej.



Szyld podświetlany musi być wyraźny i czytelny, a kolory miłe dla oka. Jest to nowoczesne rozwiązanie oraz ozdoba zauważalna o każdej porze dnia i nocy. Zaletą reklamy Led jest możliwość jej zaprojektowania, gdzie możemy wybrać kształt, kolor, napis lub obraz idealnie reprezentujący firmę.

Warto pamiętać, że skuteczność reklamy jest uzależniona od jej widoczności, a także miejsca, w którym jest usytuowana. Dobrze skomponowane hasło powinno być krótkie oraz przykuwające wzrok na tyle by przechodzień je zapamiętał, a nawet się nim zainteresował. Poprzez to działanie możemy nabyć nowych klientów, jak również cieszyć się powrotem częstych bywalców. 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwacje. Miło,że doceniasz mój czas i pasje .

Copyright © 2017 Chabrowe wariacje